Subject: Ed: Taotlus
From: "Kaili Luik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 12:48:54 +0300

Palun registreerida!

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 23. mai 2025 12:47
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked]>
Teema: Taotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Põltsamaa Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Taotlus, mis on registreeritud 23.05.2025, numbriga 
8-5/2025/945-1. Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab 
arvutisse tasuta alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt 
https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Põltsamaa Vallavalitsus Lossi tn 9, 48104 Põltsamaa
Tel 7768 550
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>